Heldere en
duidelijke services

Hier de antwoorden op veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Is dit het complete assortiment van kantoorartikelen?

Op deze site vindt u het basisassortiment welke is gebaseerd op de meest bestelde artikelen.

Deze artikelen zijn (m.u.v. bestelartikelen) op voorraad op locatie en kunnen wij snel bij u uitleveren

Mocht het artikel dat u zoekt, geen onderdeel zijn van het assortiment, neem dan a.u.b. contact op met het secretariaat van uw eigen afdeling.

N.B. Op artikelen die geen onderdeel zijn van het basisassortiment zit altijd een langere levertijd. Hierin kunnen wij u geen garanties bieden.

Waarom kan ik geen printpapier online bestellen?

Op elke locatie verzorgen wij standaard het printpapier. Mocht u onverhoopt toch extra printpapier nodig hebben, kunt u een verzoek sturen naar:
Postkamer Moerdijk: SNC-DS-Moerdijk-Postkamer@shell.com

N.B. Op woensdag is de postkamer gesloten, daardoor is het die dag niet mogelijk om kantoorartikelen, printpapier en post geleverd te krijgen.

Wat zijn de levertijden?

Indien de bestelde producten voorradig zijn dan garanderen wij, op werkdagen, een levering binnen 24 uur op de gewenste locatie (m.u.v. woensdagen i.v.m. gesloten postkamer).

Indien u producten besteld die niet voorradig zijn informeren wij u via de mail over de levertijden

Wat is de procedure bij levering?

Het is voor ons van belang dat iemand de bestelling in ontvangt neemt en hiervoor tekent.

Hoe verloopt de betaling en/of facturatie?

De kantoorartikelen zijn op rekening van een afdeling. Maandelijks wordt de factuur opgemaakt op basis van de bestelde artikelen per afdeling.

De factuur zal verstuurd worden naar het secretariaat van de betreffende afdeling.

Is er een minimum en maximum orderbedrag?

We hanteren geen minimum orderbedrag maar verzoeken u wel hier economisch en milieuverantwoord mee om te gaan. Het maximum orderbedrag is
€ 150,00. Indien u bestellingen heeft die dit bedrag overschrijden dient u contact op te nemen met het secretariaat van uw afdeling